FLAYVA یک برند رستورانی متفاوت در جایگاهی خاص

FLAYVA یک برند رستورانی متفاوت در جایگاهی خاص
FLAYVA یک برند رستورانی متفاوت در جایگاهی خاص

 

 

 برند نوپایFLAYVA  با وسعت 3318 فوت‌مربع، مفهوم فودکورت را بازتعریف می‌کند، آماده پذیرایی از حدود 500 مهمان همزمان است و محیطی جادار و پرجنب‌وجوش را برای تجربه‌های متنوع غذاخوری در خلیج‌فارس فراهم می‌سازد. FLAYVA در قلب دیره از اندونزیایی تا ویتنامی، از هندی تا ژاپنی، از لبنانی تا فیلیپینی، برای هر نوع ذائقه‌ای طعم‌های خاص را نوید می‌دهد.

مایکل بورلی، معاون اجرایی مرکز خرید «الغریر» درباره اینکه چگونه این مفهوم جدید، پویایی فودکورت را تغییر می‌دهد و تجربیات جدیدی را به مشتری اضافه می‌کند، توضیحات خوبی داده است.

 

 

مفهوم FLAYVA از زمان عرضه چگونه بوده است؟

ما از پاسخی که FLAYVA از زمان آغاز به کار در ماه مارس به‌دست آورده، هیجان‌زده‌ایم. این امر محرکی مهم در افزایش تردد در مرکز الغریر بوده، آن هم با افزایش چشمگیر 11 درصدی تنها در دوهفته اول. در عرض 6 هفته، به بیش از 70 هزار مشتری خدمات‌ رسانده‌ایم و این مکان را به مرکزی پررونق برای معاشرت و صرف غذا تبدیل کرده‌ایم.

 

چه چیزی باعث ایجاد FLAYVA شد؟ آیا شکاف خاصی در بازار وجود داشت که به‌دنبال رفع آن بودید؟

فودکورت‌ها در سطح جهانی شتاب بیشتری به‌دست آورده‌اند و محیط اجتماعی پرجنب‌وجوش و گزینه‌های فراوانی برای غذاخوری زیر یک‌سقف ارائه می‌دهند. با شناخت تمایل دبی و موقعیت منطقه به‌عنوان نقطه‌ای استراتژیک، فرصت را مهیا دیدیم برند غذایی‌مان را متناسب با سلیقه‌های متنوع معرفی کنیم. این کار بخشی از تعهدمان به افزایش تجربه کلی مشتری در مرکز الغریر است.

 

 

تمرکز FLAYVA بر غذاهای خیابانی در منطقه کاملا منحصربه‌فرد است. آیا می‌توانید در مورد مفهوم و نقاط فروش منحصربه‌فرد آن توضیح دهید؟

منحصربه‌فرد بودن FLAYVA از چند جنبه کلیدی ناشی می‌شود. ما بر حمایت از کارآفرینان محلی تاکید می‌کنیم. فقط تجربه غذاخوری را ارائه نمی‌دهیم، بلکه استعداد و اصالت آشپزی را پرورش می‌دهیم. علاوه‌بر این محیط دوستانه FLAYVA، همراه با قیمت‌های مناسب و پیشنهاد‌هایی با کیفیت بالا، این مکان را به مقصدی متمایز برای همه تبدیل کرده است. البته موقعیت ناب‌مان در قلب دبی را هم فراموش نکنیم که بر جذابیتش افزوده است.

 

برنامه‌های شما برای گسترش مفهوم FLAYVA در آینده چیست؟

هنوز در مراحل اولیه تجزیه‌وتحلیل هستیم اما مایلیم موفقیت FLAYVA را توسعه دهیم. تمرکز ما بر تنوع بخشیدن بیشتر به ترکیب مستاجرمان خواهد بود که به‌طور بالقوه دسر و گزینه‌های تخصصی قهوه را دربرمی‌گیرد. علاوه‌بر این درحال بررسی راه‌هایی برای افزایش جذابیت کلی مرکز «الغریر» با نگاهی دقیق به سرگرمی‌ها هستیم.

 

با شروع امیدوارکننده FLAYVA، چه رشد و انتظاراتی برای ماه‌های آینده دارید؟

ما نسبت به مسیر FLAYVA خوشبین هستیم، به‌خصوص اینکه مفاهیم سالن غذا همچنان در منطقه شتاب می‌گیرد. علاوه بر این با نزدیک شدن به تابستان پیش‌بینی می‌کنیم تقاضا برای غذاخوری در منزل افزایش یابد و FLAYVA به‌عنوان مقصد برتر درنظر گرفته شود. مشارکت ما با Noon Food برای خدمات تحویل، دسترسی را بهتر کرده و مخاطبان بیشتری را جلب می‌کند.

 

 

از چه استراتژی‌های بازاریابی برای تبلیغ FLAYVA  استفاده کرده‌اید؟

ما رویکردی جامع را اتخاذ کرده‌ایم، ازجمله ارتقای رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی و تعامل با اینفلوئنسرها. این استراتژی در ایجاد آگاهی و هیجان در اطراف FLAYVA بسیار مهم بوده است.

 

با توجه به جمعیت‌شناسی متنوع منطقه، چگونه قیمت‌گذاری کردید؟

قیمت‌گذاری درواقع عاملی مهم در روند انتخاب ما بود. ما می‌خواستیم دسترسی را بدون به‌خطر انداختن کیفیت تضمین کنیم که با مدیریت استراتژیک موفق شده‌ایم، ضمن توجه به مفاهیم داخلی به جمعیت‌شناسی متنوع منطقه هم پاسخ دهیم.

 

درنهایت آیا می‌توانید در مورد روند سرپرستی مجموعه رستوران‌های FLAYVA توضیح دهید؟ چه عواملی را در نظر گرفته‌اید؟

روند کاریابی ما دقیق و کامل بود. با تجزیه‌وتحلیل جمعیت‌شناسی بازدیدکنندگان و درک سلیقه و ترجیح آنها شروع کردیم. این موضوع انتخاب فروشندگان ما را سبب شد و طیف وسیعی از غذاها را برای پذیرایی از ذائقه‌های مختلف تضمین کرد. ترکیب ما شامل انواع موارد دلخواه است که همگی بادقت انتخاب شده‌اند تا فراگیری و مشارکت جامعه را ارتقا دهند، به‌عنوان مثال شاهد افزایش علاقه بوده‌ایم؛ به‌ویژه بین فروشندگان.

منبع: Imagesretailme.com

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید , ریتیل , رستوران , بازاریابی , خلیج فارس , فود کورت , استراتژیک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان