گفت‌وگوی «RLI» با Shane Eldstrom مدیرعامل شرکت بهره‌بردار «Place Vendome»

گفت‌وگوی «RLI» با Shane Eldstrom مدیرعامل شرکت بهره‌بردار «Place Vendome»
گفت‌وگوی «RLI» با Shane Eldstrom مدیرعامل شرکت بهره‌بردار «Place Vendome»

به برندها فرصت نشان دادن ماهیت‌ را می‌دهیم

«Place Vendome» یک مکان نسبتا جدید اضافه‌شده به چشم‌انداز کشور قطر است که درهای خود را در 15آوریل 2022 باز کرد. این مکان باشکوه به‌سرعت خود را به‌عنوان یک مقصد اصلی برای خرید معرفی کرد. در همین راستا «RLI» در گفت‌وگویی اختصاصی به سراغ «Shane Eldstrom»، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار        «Place Vendome» قطر رفته و با او در مورد اقداماتش صحبت کرده است.

 این سازه گروهی متشکل از چهار سرمایه‌گذار قطری است که برای هماهنگ کردن تخصص خود در خرده‌فروشی، املاک و مستغلات و ساخت‌وساز، قرارداد همکاری امضا کردند. نتیجه کار، یک توسعه پیشگامانه و در سطح جهانی است که کارآفرینی و تعهد به توسعه قطر را به نمایش می‌گذارد و قطعه‌ای از پاریس را در قلب صحرای خاورمیانه ارائه می‌کند.

 

 

Place Vendome با یک معماری مسحورکننده، دو هتل پنج ستاره مجلل در آستانه افتتاح، یک هتل لوکس، یک مجتمع اقامتی خدماتی و  سرگرمی‌های جذاب را در خود جای داده است؛ گزینه‌هایی که همگی با جذابیت فرهنگی جهت ارتقای تجربه خرید آمیخته شده‌اند. هتل‌ها و اقامتگاه‌ها توسط Marriott International اداره می‌شوند و تجربه‌ای لوکس و معتبر را ارائه می‌کنند که با سبک «Place Vendome» همخوانی دارند. این مرکزخرید دارای 560فروشگاه مختلف خرده‌فروشی است و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی سرپوشیده در قطر به نام Trocadéro را در خود می‌بیند.

در مجموع، این پروژه در مساحتی به وسعت 1150000مترمربع، علاوه‌بر خرده‌فروشی، وسایل سرگرمی‌سازی و لوکس را هم دارد و به یک مقصد جذاب تبدیل شده است. Place Vendome در قلب لوسیل، مرکز جذب ساکنان منطقه‌ای و بین‌المللی و بازدیدکنندگانی است که به‌دنبال ترکیبی از سرگرمی‌های متنوع و خرده‌فروشی در یک مکان هستند. چشم‌انداز شرکت بهره‌بردار، ایجاد یک مقصد جدید منطقه‌ای بود که راحتی را با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها ترکیب می‌کرد.

«Shane Eldstrom» با این جملات، صحبت‌های خود را شروع کرد: «27سال است در زمینه املاک تجاری فعالیت می‌کنم و بیشتر این زمان به ساخت‌وسازهای منطقه‌ای، مراکزخرید و توسعه‌های مختلط اختصاص یافته و می‌توانم بگویم مرکز دیگری مانند Place Vendome پیدا نخواهید کرد. اکثر مراکز خرید برای داشتن نما و ورودی در دو طرف مشکل دارند اما ما چنین مشکلی را حس نکرده‌ایم. سازه ما نه یک نمای 360درجه، بلکه 720درجه است. علاوه‌براین، فواره‌های رقصان شگفت‌انگیز، بر شکوه طراحی و معماری ما می‌افزاید. این یک پروژه فوق‌العاده است. بخشی از تیمی هستم که این چشم‌انداز را تحقق بخشید و از این بابت هیجان‌زده شده‌ام

توسعه الهام‌گرفته از پاریس یادآور خیابان خرید معروف این شهر یعنیRue de la Paix است که «میدان وندوم» نقطه شروع تلقی می‌شود. این سرمایه‌گذاری عظیم، توجه بی‌عیب و نقص به جزئیات را تضمین می‌کند. هر عنصر Place Vendome، منعکس‌کننده اصالت است. مشارکت جامعه در سراسر ساخت‌وساز مورد توجه عمده قرار گرفته است. این مرکزخرید مطمئنا چیزی برای همه دارد و با وجود خرده‌فروشی‌های خیابانی از ابتدای امسال، فروشگاه‌های جدیدی هم افتتاح شده‌اند. این پروژه فقط مربوط به منطقه لوسیل در قطر نیست و با موفقیت، شکاف‌های موجود در خرده‌فروشی محلی را برطرف کرده و خرید و سرگرمی در سطح جهانی را فراهم می‌کند. اندازه طرح، این فرصت را به برندها داده تا ماهیت خود را نشان دهند و به آنها امکان می‌دهد طیف وسیع‌تری از محصولات را به مشتریان خود عرضه کنند.

 

 

همه توسعه‌دهندگان املاک در سراسر جهان باید درحال‌حاضر تا حد امکان پایدار باشند؛ به‌ویژه در قطر. در مورد توسعه Place Vendome، هدف اصلی، ایجاد محیطی پایدار است که نیازها و زمینه‌های خاص منطقه را در نظر می‌گیرد. ما در این پروژه به محیط‌زیست و اصول پایداری برند توجه ویژه‌ای داشتیم. این پروژه، گواهینامه‌های ساختمان سبز را از GSAS  دریافت کرده است که تعهد ما به پایداری را تایید می‌کند؛ به عنوان مثال، از چراغ‌های LED برای کاهش مصرف بهره بردیم و ابتکارات مختلف در زمینه بازیافت را عملی می‌کنیم. ساختمان همچنین به‌شدت عایق‌بندی شده تا هزینه‌های جانبی کاهش یابد. به جای تولید تهویه مطبوع  از یک سیستم خنک‌کننده متمرکز برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کنیم. این طرح 18ماه از زمان آغاز به‌شدت از فناوری استقبال کرده است. استقبال از هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن در هر جنبه‌ای از تجارت، کار اصلی ماست. با رسیدن حجم بازدیدکنندگان به 28000خودرو در روز، فناوری دیجیتال در مدیریت ازدحام و ترافیک بسیار مهم خواهد شد و این ابزار به بازدیدکنندگان کمک می‌کند هنگام ورود به پارکینگ تا لحظه خروج مشکلی نداشته باشند. Place Vendome یک پروژه استراتژیک مهم برای قطر است، زیرا قصد دارد خود را به‌عنوان یک مقصد گردشگری جهانی معرفی کند که هم مراکزخرید و هم واحدهای غذا و نوشیدنی را در معرض دید عموم می‌گذارد.

 

 

 قطر یک منطقه تجاری معاف از مالیات است و سازمان گردشگری این کشور، فعالانه، خرید و گردشگری را ترویج می‌کند. Place Vendome، نقشی محوری در تحقق این چشم‌انداز دارد. در همین راستا، شرکت بهره‌بردار طرح در حال توسعه سومین سازه خود جهت تکمیل هتل‌های فعلی است. Shane Eldstrom گفت: «ما عمیقا به ایجاد یک جامعه پایدار با همکاری سهامداران مختلف از جمله سازمان گردشگری قطر متعهد هستیم

Place Vendome به چشم‌انداز ملی «قطر 2030» پایبند شده و از آن حمایت می‌کند. این پروژه نشان‌دهنده تعهد توسعه‌دهندگان به تنوع اقتصادی قطر و همچنین توسعه انسانی و اجتماعی است.

تگها : خرده فروشی , سرمایه گذاری , کسب و کار , کارآفرینی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , قطر2023 , هتل لوکس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان