پرادا و افتتاح یک کافه سرشار از زیبایی

پرادا و افتتاح یک کافه سرشار از زیبایی
پرادا و افتتاح یک کافه سرشار از زیبایی

 برند پرادا یک کافه در فروشگاه بزرگ «لندن هارودز» افتتاح کرده است.

این برند از مهمانان دعوت می کند تا از یک چای لذت برده و از مد در فضای داخلی کلاسیک به سبک پرادا لذت ببرند. کافه جدید صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده‌های سبک و اسانس‌ها، از ساندویچ گرفته تا موزارلای بوفالو و غذاهای دریایی، ماهی سالمون و خرچنگ سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از بین غذاهای پاستا و دسرهای سنتی ایتالیایی از بهترین شیرینی‌پزهای محلی، انتخاب کنند. فضای کافه پرادای جدید در هارودز با الهام از زیبایی‌شناسی دهه 50 این برند طراحی شده است. معماری کافه همچنین بازتاب بوتیک تاریخی پرادا در Corso Vittorio Emanuele II در میلان است.

 

 

به محض ورود به کافه پرادا، مهمانان با پیشخوانی از غذاهای پخته‌شده و شکلات پذیرایی می‌شوند. در داخل، به آنها یک لذت واقعی با غذاهای ایتالیایی ارائه می‌شود. کافه پرادا تا پایان سال 2023 پذیرای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی و زیبایی شناسی این برند خواهد بود. «هارودز» یک فروشگاه بزرگ لوکس واقع در لندن است که در سال 1834 ازسوی «چارلز هنری هارود» تأسیس شد و از آن زمان به یکی از نمادین‌ترین مقاصد خرید در جهان تبدیل شده است. این فروشگاه به‌دلیل طراحی داخلی مجلل، خدمات استثنایی به مشتریان و مجموعه وسیعی از محصولات سطح بالا شناخته می‌شود. این مکان دارای بیش از 330 بخش است که همه‌چیز را از محصولات مد و زیبایی طراحان گرفته تا غذاهای لذیذ و کالاهای خانگی ارائه می‌کند. این فروشگاه همچنین دارای چندین رستوران است.

 

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , پرادا , کافه , افتتاحیه , لوکس , طراحی , لندن , فروشگاه لوکس , کافه پرادا , نماد , لندن هارودز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان