«یالامارکت» مرزهای سرعت در تحویل محصولات را جا به جا می‌کند

«یالامارکت» مرزهای سرعت در تحویل محصولات را جا به جا می‌کند
«یالامارکت» مرزهای سرعت در تحویل محصولات را جا به جا می‌کند

«یالا مارکت»، برند خدمات تحویل 15 دقیقه‌ای موادغذایی مستقر در دوبی اعلام کرده از سه ماهه اول سال  2022 به میزان 33 درصد رشد مالی داشته است.

 این برند برای جذب مشتریان و به قصد دستیابی به یک مدل کسب و کار پایدارتر جدید از استراتژی تخفیف جهت افزایش ارزش سبد مشتری بهره می‌برد.

«یالا مارکت» از نظر ترجیحات مصرف کنندگان، 2 گرایش را محبوب‌تر تشخیص داده؛ ساکنان دوبی تمایل دارند غذاهای سالم و ارگانیک بیشتری سفارش دهند اما نوشیدنی‌های سرد همچنان محبوب‌ترین انتخاب هستند. طبق داده‌های شرکت، نوشابه‌ها، شکلات و سبزیجات به‌عنوان محبوب‌ترین دسته‌بندی محصولاتی که مشتریان به‌ صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن سفارش می‌دهند، پیشتاز هستند.

فروش نوشیدنی‌ها از سایر اقلام خواربار پرطرفدار مانند آب، شیر، لبنیات، سبزیجات و میوه‌ها بیش‌تر بود و  تقاضا برای این مواد در مقایسه با سه ماهه اول سال 2022 دو برابر شده است. مردم ترجیح می‌دهند در بعدازظهر نوشابه‌های انرژی‌زا سفارش دهند تا کمی خوشحال  و پرانرژی شوند. شکلات‌ها و شیرینی‌ها به عنوان پرفروش ترین دسته نوشیدنی‌ها در رتبه دوم قرار دارند و  تقاضا برای این دسته یک ‌سوم افزایش یافته است. شکلات تخته‌ای و بیسکویت خامه‌ای بهترین لقمه برای مصرف کردن با یک فنجان قهوه داغ در محل کار هستند. بعد از نوشیدنی‌ها و شکلات، سبزیجات سومین دسته از محبوب‌ترین موادغذایی بودند. بنابراین، طبق داده‌های این برند، تعداد سفارشات در این دسته یک‌سوم رشد کرد. مردم از خرید گوجه فرنگی، پیاز قرمز، خیار، هویج، بامیه، فلفل سبز و کاهو برای سالاد لذت می‌برند.

 

 

«یالا مارکت» همچنین متوجه شد مشتریان در دوبی کاملاً میوه‌ها را دوست دارند و موز، نارنگی، پرتغال، لیمو، زغال اخته و توت‌فرنگی را محبوب‌ترین اقلام در دسته میوه‌ها می‌دانند. تقاضا برای این محصولات نسبت به سه ماهه اول سال 2022 تا سقف 35 درصد افزایش یافته است. بسیاری از مشتریان اغلب در عصر میوه سفارش می‌دهند تا روز را با یخچال پر به پایان برسانند.

«لئو داوبنکو» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این برند گفت: «تحویل فوق‌سریع مواد غذایی در حال حاضر برای امارات متحده عربی به یک موضوع عادی تبدیل شده است. ما به طور مداوم رفتار مصرف‌کنندگان را با ابزارهای هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌کنیم و به دنبال راه‌های جدیدی برای رفع نیازهای مصرف‌کننده هستیم. به عنوان مثال، متوجه شدیم برخی از مشتریان مشتاق هستند به جای پختن، غذای آماده سفارش دهند. بنابراین، دسته‌بندی YallaMarket Grab & Go  را راه‌اندازی کرده‌ایم. سالاد شیشه‌ای، روکش، گرانولا، پودینگ چیا، غذاهای مختلف تخم مرغ، نوشیدنی‌های قهوه سرد و گرم، شیرینی‌های فرانسوی و ...

قدم‌های بزرگ بعدی برای«یالا مارکت» توسعه علامت تجاری خودش خواهد بود.

 

 

او ادامه داد: «محصولات برتر ترجیح داده شده، به منطقه بستگی دارد. بنابراین، مشتریان مناطق تجاری و کاری، بیش‌تر نوشابه‌های انرژی‌زا و غیرالکلی سفارش می‌دهند. در مقابل، ساکنان مارینا، عاشق چای هستند. بهترین اقلام از نظر آن‌ها یک چای خوشمزه با ادویه‌جات و یک کروسان شکلاتی است. مشتریان الوصل تمایل به صرف صبحانه کامل دارند و به همین خاطر، ماست و شیر می‌خرند. ساکنان مناطق شهری بیش‌تر به موز و نارگیل علاقه دارند؛ در حالی که مشتریان منطقه«سیلیکون»، گوجه فرنگی، خیار و پیاز قرمز را ترجیح می‌دهند. آب معمولاً در 5 دسته اول سفارش داده شده قرار می‌گیرد.انعطاف‌پذیری، مزیت رقابتی «یالامارکت» است. بنابراین کل تیم ما تلاش می‌کند محصولات با کیفیت بالا را در عرض 15 دقیقه به مشتریان خود تحویل دهد. در حالی که کالاها و مواد دائماً با موارد جدیدتر در بازار جایگزین می‌شوند، هنگام رمزگشایی از ارزش مواد، زمان یک پدیده ناملموس است که برای همیشه ارزشمند باقی می‌ماند.»

 در حال حاضر کشور امارات به عنوان یکی از مناطق پیشرو در زمینه خلاقیت در مواد غذایی و ارسال سریع به مشتریان، طرح‌های گسترده، جذاب و خلاقانه‌ای در جهت رضایت روزافزون مشتری در دست اقدام دارد و «یالامارکت» و شیوه نوین‌اش در ارائه خدمات تنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده نام دارد. در آینده شاید حتی سرعت تحویل سفارش به مشتری از زمان اندک فعلی هم کوتاه‌تر شود و به این ترتیب مشتریان بیش از پیش طعم وفاداری و علاقه به یک برند خاص را می‌چشند!

 

منبع: Imagesretailme.com

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , وفاداری مشتریان , خلاقیت در فروش , دلیوری فروشگاه , دلیوری , یالا مارکت , یالامارکت , تحویل سریع , تحویل با سرعت , تحویل فوق سریع , اقلام غذایی , تحویل اقلام غذایی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان