فروشگاه موقت تیک‌تاک، تحولی در دنیای تجارت

فروشگاه موقت تیک‌تاک، تحولی در دنیای تجارت
فروشگاه موقت تیک‌تاک، تحولی در دنیای تجارت

تیک‌تاک، پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی، اولین فروشگاه موقت خود را در خیابان نمادین آکسفورد لندن افتتاح کرده است. این حرکت استراتژیک با هدف نمایش قدرت ویژگی‌های تیک‌تاک انجام گرفته و می‌تواند دنیای تجارت اجتماعی را متحول کند.

«تیک‌تاک شاپ» با ارائه یک جریان خرید ساده، تجربه خرید را برای مصرف‌کنندگان ساده می‌کند. کاربران می‌توانند مستقیما در یک برگه به هر چیزی که مربوط به فعالیت‌های خرید باشد، دسترسی داشته باشند و این کار را آسان و راحت می‌کند. برای یافتن فروشگاه در برنامه تیک‌تاک، کاربران به‌سادگی برنامه را باز می‌کنند، به صفحه اصلی می‌روند، کادر جستجو را انتخاب می‌کنند و موردی را که می‌خواهند در فروشگاه پیدا کنند، می‌یابند. این فروشگاه موقت ابتدا در دسترس عموم نبود اما برای صاحبان صنایع و سازندگان موجود و بالقوه در دسترس قرار داشت. فروشگاه موقت تیک تاک روی دسته‌های محصولات فناوری، خانه و زندگی و کتاب متمرکز شده و زمینه‌ای واقعی را برای وسعت برندها و سازندگانی که در این پلتفرم می‌فروشند، ارائه می‌کند.

 

 

کارهای بزرگ‌تر

یک مثال از این پدیده، هشتگ TikTokMadeMeBuyIt# است. این هشتگ نه‌تنها بیش از 60میلیارد بازدید در پلتفرم به دست آورده، بلکه به بخشی در فروشگاه‌های خرده‌فروشان تبدیل شده است.  نمایندگان تیک‌تاک فروشگاه موقت تازه راه‌اندازی‌شده را به‌عنوان یک عنصر اصلی در ارائه تجاری این پلتفرم می‌دانند و هدف اصلی آن تشویق برندها و بازرگانان به کشف و ارائه محصولات خود به جامعه مخاطب تیک‌تاک است. یکی دیگر از مزیت‌های گزارش‌شده فروشگاه این است که تاجران و سازندگان را قادر می‌سازد با کارشناسان تیک‌تاک ملاقات و آنها را در مورد قدرت فروش اجتماعی و نحوه استفاده از پتانسیل جامعه آنلاین و روندهای غالب توجیه کنند. اولین‌بار نیست که این پلتفرم علاقه خود را به افزایش پیشنهادات خود به جامعه مخاطبش نشان می‌دهد. پیش از این حدس زده می‌شد تیک‌تاک قصد دارد یک فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین در ایالات‌متحده راه‌اندازی کند تا خواسته‌ها و نیازهای مشتریانش را برآورده کند.

 

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , تجارت , ماهنامه تجارت طلایی , برند , خرید , تیک تاک , پلتفرم , تیک تاک شاپ , تجارت اجتماعی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان