دریچه‌ای به سمت آینده خرده‌فروشی

دریچه‌ای به سمت آینده خرده‌فروشی
دریچه‌ای به سمت آینده خرده‌فروشی

شاهد بوده‌ایم فروشگاه‌ها از سیستم فروش فیزیکی به تجارت الکترونیک و سپس به فیجیتال یکپارچه تبدیل شده‌اند و مفاهیمی مانند اتاق وب و غیره را دیده‌ایم.

خرده‌فروشی بخشی دائما در حال تکامل است و با شیوه‌های مختلف آزمایش می‌شود. یکی از این قالب‌ها، پخش زنده است. یعنی به فروشگاه خود زیرساختی از یک استودیوی پخش ارائه و از اقتصاد تولید محتوا استفاده کنید؛ به‌طور مثال، تیک‌تاک به‌منظور ارتقای پلتفرم خرید، یک فروشگاه موقت را در مرکزخرید مشهور جهان واقع در خیابان آکسفورد لندن معرفی کرده است. هدف این است که تولیدکنندگان محتوا و محصولات منحصربه‌فرد برای فروش به پلتفرم تیک‌تاک آورده شوند.

 

 

این یک فروشگاه است اما نه به معنایی که احتمالا کسی آن را تشخیص دهد، زیرا شما نمی‌توانید برای خرید چیزی به آنجا بروید اما چه چیزی آن را خاص می‌کند؟ این خرده‌فروشی حضوری همراه با قدرت مخاطبان آنلاین، خلاقیت و کارآفرینی نسل Z را بارور می‌کند و از همه برندها در داخل یک فروشگاه خرده‌فروشی میزبانی می‌شود. ما این همگرایی دنیای فیزیکی و دیجیتال را خواهیم دید؛ بنابراین این ایده تیک‌تاک به‌عنوان یک سیستم صوتی هم قابل پخش و فراگیری است.

در داخل فروشگاه موقت، ترکیبی متنوع از کتاب‌ها، دستگاه‌های قهوه‌ساز، وسایل آشپزخانه‌های مختلف و محصولات مختلف دیگر وجود دارد که به‌صورت همزمان ازسوی سازندگان تیک‌تاک به‌شکل پخش زنده نمایش داده می‌شود. مخاطبان جهانی خریداران این فروشگاه از این فضا به‌عنوان یک پس‌زمینه خرده‌فروشی معتبر برای هدایت فروش مجازی از طریق پلتفرم فروشگاهی تیک‌تاک استفاده می‌کنند.

 

 

این فضا محصولات مختلفی از برندهای معروف را به نمایش می‌گذارد. علاوه‌براین کدهای QRمتصدیان را قادر می‌سازد تا از خریدهای مشتری که از طریق پخش زنده تیک‌تاک انجام می‌شوند، کمیسیون دریافت کنند. بانیان این طرح، وقت خود را در فروشگاه می‌گذرانند و با پخش زنده از طریق تیک‌تاک، تخفیف‌های محدودی ارائه می‌کنند تا فروش را درمیان بینندگان دیجیتال خودشان افزایش دهند.

روزگار هیجان‌انگیزی در پیش است؛ به‌ویژه برای طراحان فروشگاه. من هیجان‌زده هستم که ببینم چگونه طبقات فروشگاه با درنظرگرفتن پخش زنده برای پخش ویدئوی زنده دوباره طراحی می‌شود. من هرگز فروشگاه‌های آینده را به‌عنوان یک استودیوی محتوا تصور نکرده بودم؛ به همین دلیل عاشق محصولات خرده‌فروشی و فناوری هستم.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تجارت الکترونیک , فناوری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان