جشنواره برنده باش، هدیه بهاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران

جشنواره برنده باش، هدیه بهاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران
جشنواره برنده باش، هدیه بهاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران

فیلیپ کاتلر، پدر بازاريابی مدرن، می‌گوید: «در زمان رکود بازار دو دسته از کسب‌وکارها نابود می‌شوند؛ آن‌هایی که سیستم بازاریابی و فروش درستی ندارند و آن‌هایی که به برندسازی توجهی نکردند.»

 

اهمیت (marketing) آن‌جایی مشخص می‌شود که برندهای بزرگ دنیا مثل تویوتا و بنز، سیستم بازاريابی و فروش بسیار حرفه‌ای دارند و برای انواع مارکتینگ خود هزینه‌های بزرگی پرداخت می‌کنند.

 

استفاده از سلبریتی‌ها و لوکیشن‌های برگزاری مراسم، یکی از روش‌ها برای مارکتینگ برند‌سازی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران در چند ماه گذشته در سال ۱۴۰۰ و بهار ۱۴۰۱ توانسته از این مهم استفاده نماید و نتیجه مناسب از دیدگاه مشتریان و تامین‌کنندگان خود بگیرد .

 

 

فعالیت‌های سوشال مدیا با روش‌های جدید که در پیج باشگاه مشتریان فروشگاه امیران انجام می‌دهیم، استفاده از دوبلورهای سینمایی و ترکیب استفاده از متن‌های تعریفی کالا و سخنان معروف، استفاده از تصاویر و سناریو و در کنار همه موارد برگزاری جشنواره‌ها که با ارائه محصولات با قیمت مناسب (تخفیفات) و جوایز مهم بازار خود را هدف قرارداده است.

جشنواره برنده‌باش که از اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و در ۱۷ خرداد ماه به اتمام رسید  از موارد جدید در سال جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران است.

 

 

در این جشنواره جوایزی نظیر سه دستگاه خودروی ۲۰۶، سه بلیت جام جهانی قطر (بازی ایران و انگلیس) و پانصد کارت پنج میلیون ریالی از میان مشتریان شرکت‌کننده قرعه‌کشی شد و اهداء گردید .

مراسم قرعه‌کشی در هتل پنج ستاره پارسیان آزادی با حضور ۳۵۰ نفر از مالکان، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت‌های صاحب برند معروف حضور داشتند .

 

 

سلبریتی‌هایی مثل آقای علی کریمی (اسطوره فوتبال آسیا) و آقای حامد آهنگی، هنرمند محبوب ایران و کشتی‌گیران قهرمان ایران آقای حسین نوری، مهدی علی‌یاری با مجری‌گری آقای محمود شهریاری، هیجان مراسم را افزایش دادند .

 

 

همچنین روز مراسم مصادف با زادروز تولد مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران، آقای جامعی بود که یک برنامه تولد سورپرایز شده توسط قائم‌مقام مجموعه برادر ایشان آقای جامعی اتفاق افتاد.

این جشنواره همراه با ارتقاء فروش برای تامین‌کنندگان و خرید خوب با قیمت خوب برای مشتریان حاصل شد .

 

 

همچنین جوایزهای تبلت که در آخر هر هفته از میان فالورهای پیج امیران انجام و اهداء شد، استقبال مشتریان امیران را دوچندان کرد و موجب شد که تعداد فاکتورهای17 فروشگاه امیران روزانه به 17 الی 20 هزار فاکتور برسد .

تگها : خرده فروشی , برندسازی , ماهنامه تجارت طلایی , مجید زر , امیران , امیران کرج

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان