جمبو، برند ستایش‌شده اماراتی

جمبو، برند ستایش‌شده اماراتی
جمبو، برند ستایش‌شده اماراتی

معجزه 2 هزار و 500 نفری!

«جمبو» به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی امارات متحده عربی، سال 1974 ازسوی «مانوهار راجارام چابریا» تأسیس شد و در ابتدا فقط یک شرکت خرده‌فروشی بود اما امروز یک فروشگاه الکترونیکی و دارای تجارب خرده ‌فروشی است که امکان خرید بدون مرز را فراهم می‌کند.

بنابراین، وجود فروشگاه جمبو، انقلاب خرید اینترنتی را در امارات متحده عربی به ‌وجود آورده و جایگاه الکترونیکی مصرفی آن را تغییر داده است. از طریق فناوری «‌Click n Collect»، می‌توانید یک محصول را به‌صورت آنلاین سفارش دهید تا آن را در هر فروشگاه جمبو در هر نقطه از امارات انتخاب کنید. هنگامی که سفارش شما برای تحویل در محل انتخابی شما آماده است، یک اعلان ایمیل / پیامک دریافت خواهید کرد. این یک راه عالی برای دور زدن صف است. وقتی سفارش می‌دهید آنها از این فناوری برخوردارند تا پیشرفت تحویل محصول شما را ردیابی کنند. جمبو با داشتن کالاهای مختلفی مانند انواع موبایلها، رایانه‌ها، دوربین، بازی، هدفون و اسپیکر، لوازم جانبی، جدیدترین تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون‌های هوشمند، دوربینهای دیجیتالی، ساعت‌های هوشمند، ساعت تناسب اندام و وسایل آشپزخانه، یک فروشگاه کامل به نظر می‌رسد. جمبو خدمات پس‌ازفروش را از طریق سرویس و پشتیبانی از نصب و همچنین خدمات خانه هوشمند ارائه می‌کند. آنها خدمات ارزش‌افزوده دیگری مانند «جمبو سلامه» و «بورس جمبو» دارند.

 نقطه عطف این برند در سال 2002 رقم خورد؛ زمانی که ویدیا ام چابریا پس از فوت همسرش و بنیانگذار این برند، رئیس مجموعه شد و از آن زمان علاوه‌بر تبدیل شرکت تحت مالکیتش به یک برند چند‌منظوره، مثال کاملی از تجارت B2B را پیاده کرده است. او در مصاحبه با مجله «RETAIL ME» به بیان ناگفته‌هایی از برندش پرداخت.

 

 

یک عبارت برای بهترین توصیف از یک رهبر بگویید.

مردم‌گرایی. درواقع فقط ثروت و پول چابریا باعث شهرت برند ما نشد. پشت این عظمت، نتیجه کار 2 هزار و 500 کارمند و کارگر خوابیده است! برخلاف نظر اکثر مردم، به نظرم شما به‌عنوان رئیس می‌توانید همزمان قاطع و دلسوز باشید. کارمندان باید استقلال فردی خود را در عین احترام به مجموعه و کار تیمی داشته باشند. من به جزئیات توجه خاصی دارم. درحال‌حاضر نقش خودم را بیشتر به‌عنوان راهنما و معلم در زمینه پیشنهاد استراتژی و راهکار جهت رسیدن به اهداف برندمان می‌بینم و وظیفه دارم روحیه تیمی و همکاری بسازم.

 بزرگ‌ترین دستاورد شما تا‌به‌حال چه بوده است؟

اهداف ما پایان مشخصی ندارد. در آغاز هر ماجراجویی نشانه‌هایی از کشور جالب‌مان را می‌یابیم. امارات و قوانینش به ما اجازه رشد داد و کمک کرد برنامه‌های آینده را بچینیم. دسامبر 2023 وقتی امارات 53 ساله شود، ما 50 سالگی خودمان را جشن خواهیم گرفت. کار در این کشور هم جالب و هم دشوار است. مایلم با استفاده از تجربیات همسر فقیدم، فردای بهتری برای جمبو بسازم و این موضوع قطعاً به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد.

 

 

سه موضوع مهم و مورد توجه شما در سال 2023 چیست؟

در دو سال اخیر توجه خاص‌تری به رشد خودمان داشتیم و موفق‌تر بودیم؛ درنتیجه اضافه کردن برندها و سرویس‌های جدید و همچنین گسترش دایره کاری از جمله اهداف اصلی ماست. بهبود تجربه مشتری از خرید آنلاین و ایجاد تحول هر چه بیشتر در این زمینه از دیگر هدف‌های برندمان تلقی می‌شود. سایت‌های خرید آنلاین برند جمبو می‌توانند حس خرید بهتری به مشتریان بدهند. چارچوبی برای ارزیابی شیوه‌های تجاری و عملکرد سازمان در مورد مسائل مختلف پایداری و اخلاقی استفاده می‌شود و همچنین راهی برای اندازه‌گیری ریسک‌ها و فرصت‌های تجاری در آن حوزه‌ها فراهم می‌کند. ما می‌خواهیم از این طریق اشتباهات را به حداقل برسانیم و به حداکثر رشد برسیم.

منبع: RETAIL ME

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , خرید آنلاین , هوش مصنوعی , خرید اینترنتی , فروشگاه آنلاین , فروشگاه الکترونیکی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان