تعطیلی فروشگاه Apple Infinite Loop

تعطیلی فروشگاه Apple Infinite Loop
تعطیلی فروشگاه  Apple Infinite Loop

فروشگاه Apple Infinite Loop برای همیشه بسته می‌شود.

اپل اعلام کرده است که فروشگاه خرده‌فروشی Infinite Loop خود را در ماه آینده می‌بندد. فروشگاه در اوایل امسال برای همیشه بسته خواهد شد و این شرکت از مشتریان دعوت می‌کند به جای آن از مرکز بازدیدکنندگان پارک اپل و مکان‌های دیگر دیدن کنند.

در بیانیه به اشتراک گذاشته‌شده، سخنگوی اپل گفت به کارمندان فعلی فروشگاه Infinite Loop در مکان‌های دیگر برند پیشنهاد کار می‌شود. در این بیانیه آمده است: «پس از سال‌ها خدمت به مشتریان در فروشگاه‌های خود در منطقه خلیج‌فارس، قصد داریم فروشگاه خود را در Infinite Loop ببندیم. همه اعضای محترم تیم ما این فرصت را خواهند داشت تا به نقش خود در اپل ادامه دهند. مشتاقانه منتظر استقبال مشتریان در مرکز Apple Park  و مکان‌های دیگر هستیم.» پردیس Loop Infinite Apple از سال 1997 تا 2017 و پس از اولین افتتاح در سال 1993 به‌عنوان یکی از جاذبه‌های این برند مشغول فعالیت بود.  فروشگاه اپل در Infinite Loop برای اولین‌بار در 13مارس 1993 به روی عموم باز شد.

به‌ویژه برای طرفداران اپل، فروشگاه Infinite Loop انواع یادگاری‌های این برند را به فروش می‌رساند. این شامل چیزهایی مانند تی‌شرت، بطری آب، لیوان و نوت‌بوک است. مجموعه یادگاری‌های فروشگاه Infinite Loop با آنچه اپل در مرکز بازدیدکنندگان Apple Park می‌فروشد، متفاوت است. باید دید چه اتفاقی برای چیزهایی می‌افتد که در‌حال‌حاضر در Infinite Loop  فروخته می‌شوند. قابل ذکر است، این دومین تعطیلی اپل استور است که در چند هفته گذشته اعلام می‌شود. اپل همچنین اخیرا اعلام کرد فروشگاه خرده‌فروشی اپل رویال هاوایی در هونولولوی هاوایی در 20ژانویه 2024 برای همیشه تعطیل می‌شود. در این شرایط و به‌عنوان گزینه جانشین، مجموعه متفاوتی از کالاهای با برند اپل برای خرید در مرکز بازدیدکنندگان Apple Park در دسترس است و این مکان همچنین به‌عنوان یک فروشگاه خرده‌فروشی سنتی اپل عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مرکز بازدیدکنندگان می‌توان به پاسیو روی پشت‌بام با فضای نشیمن و مدل AR بزرگ پردیس اپل‌پارک اشاره کرد. اپل در راستای سیاست‌های اخیر ترجیح داده فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که در اولویت بازدیدکنندگان و خریداران برندش نیستند و از طرفی سودآوری موردنظر را ندارند، تعطیل کند اما برخلاف رویه معمول سایر برندها در دوران پساکرونا، تعطیلی، کارمندان فروشگاه‌ها را دچار معضل بیکاری نمی‌کند و مانند مورد مشابه درمورد Apple Infinite Loop کارمندان فروشگاه‌های تعطیل‌شده طی یک روند توافقی به فروشگاه دیگر این برند مشهور منتقل می‌شوند تا از این طریق خللی در روند زندگی آنها شکل نگیرد. یادگاری‌های موجود اپل در این فروشگاه تعطیل شده به‌عنوان بخشی از میراث برند مشهور نه‌تنها از بین نمی‌رود، بلکه به شیوه ارج نهاده‌شده‌ای به بخش‌های تفریحی دیگر منتقل خواهد شد.

منبع: 9to5 mac.com

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , فروش , کسب و کار , اپل , ماهنامه تجارت طلایی , برند , افتتاح

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان