افتتاح مرکزخرید لوکس در دوبی «داماک» می‌درخشد

افتتاح مرکزخرید لوکس در دوبی «داماک» می‌درخشد
افتتاح مرکزخرید لوکس در دوبی «داماک» می‌درخشد

گروه داماک از افتتاح مرکزخریدی به نام خودش خبر داد و یک مقصد خرده‌فروشی و تفریحی جدید را به چشم‌انداز لوکس دوبی اضافه کرد.

این مرکزخرید اول سپتامبر ازسوی امیره سجوانی، مدیرعامل فروش و توسعه املاک داماک افتتاح شد.

مرکزخرید داماک فضای وسیعی به وسعت 110000 فوت مربع را ارائه می‌کند که شامل بخش‌های خرده‌فروشی، اوقات فراغت و سرگرمی است.

این مرکزخرید به‌عنوان جایگاهی برای تجربه خرید منحصربه‌فرد در نظر گرفته شده است. مکان واقع در داماک هیلز، دارای برندهای بین‌المللی و محلی عمده در دسته‌های مختلف از جمله 30فروشگاه خرده‌فروشی و 10بخش غذا و نوشیدنی است.

امیره سجوانی، مدیرعامل فروش و توسعه املاک داماک، گفت: «مرکزخرید داماک بخشی از حضور رو به رشدمان در بخش خرده‌فروشی تلقی می‌شود. این بر اشتیاق ما برای ارائه دسترسی یکپارچه آسان به امکانات خرده‌فروشی تاکید می‌افزاید. مطمئن هستیم ترکیب مستأجران مرکز خرید با اولویت‌های جامعه محلی ما، مطابقت دارد.»

داماک متعهد به بهبود مستمر کیفیت زندگی ساکنان و تبدیل امکان تجاری به فضاهای پویاست که راحتی و رضایت بی‌نظیری را ارائه می‌کند.

30فروشگاه خرده‌فروشی، 10فروشگاه غذا و نوشیدنی، وعده اتصال یکپارچه برای بازدیدکنندگان را ارائه می‌کند؛ با ترکیب منحصربه‌فردی از تجمل و راحتی!

 

 

این مرکزخرید، معماری معاصر و تزئینات لوکسی دارد و فروشگاه‌های خرده‌فروشی جداگانه، مطابق با آخرین استانداردهای جهانی طراحی شده است. مراسم افتتاحیه برش روبان با افتتاح یک سوپرمارکت 28000 فوت‌مربعی «اسپینیز» علاوه‌بر افتتاحیه بزرگ دنبال شد. علاوه بر حضور برندهایی مانند استارباکس، غذاهای ویتنامی، داروخانه العین و منطقه بازی لینگو از دیگر جاذبه‌های مرکزخرید جدید محسوب می‌شود. یک سالن بدنسازی 9000 فوت‌مربعی و یک مرکز پزشکی اختصاصی به مساحت 8000 فوت‌مربع به‌زودی افتتاح می‌شود. مرکزخرید داماک با ترکیب خرده‌فروشی خود در دسته‌های مختلف که نیازهای یک مرکزخرید اجتماعی را برآورده می‌کند، انتظار دارد سالانه حدود 1.3میلیون بازدیدکننده داشته باشد. علاوه‌بر فضای داخلی وسیع، این مرکزخرید دارای یک پارکینگ بزرگ است که می‌تواند 360وسیله نقلیه را در خود جای دهد. برنامه‌های توسعه آتی مرکزخرید درحال‌حاضر در مرحله طراحی قرار دارد. این گسترش، مطابق با تقاضای خرده‌فروشان و ترکیب مستاجر شکل می‌گیرد و ازسوی داماک، سرپرستی و ایجاد می‌شود.

منبع: Arabianbusiness.com

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , مرکزخرید , افتتاحیه , مرکزخرید لوکس , داماک , مرکزخرید داماک , داماک هیلز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان