ارائه خدمات استاندارد و رضایت مشتری سرلوحه اقدامات ایمن سازان پارس فرایند

ارائه خدمات استاندارد و رضایت مشتری سرلوحه اقدامات ایمن سازان پارس فرایند
ارائه خدمات استاندارد و رضایت مشتری سرلوحه اقدامات ایمن سازان پارس فرایند

موضوع ایمنی و امنیت در صنعت ساختمان و دیگر صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار است و امروزه شرکتهای متعددی در این زمینه مشغول به کار هستند. یکی از این شرکتها،ایمن سازان پارس فرایند است که با بهره گیری از مهندسان مجرب و باتجربه خدمات خود را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با روند کاری شرکت ایمن سازان پارس فرایند با مدیرعامل این شرکت گفت وگویی را ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

 

 

لطفا خودتان را معرفی کرده، رزومه کوتاه و کاملی از سوابق کاری‌تان ارائه دهید

شیرین نورمحمدی هستم، مدیرعامل شرکت ایمن‌سازان پارس فرآیند فارغ‌التحصیل رشته MBA، حدود 11 سال در زمینه سیستم‌های ایمنی فعالیت دارم. حدود دو سال در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان طراح مشاور فعالیت داشتم و بعد از آن نیز در صنایع و ساختمان‌های تجاری و مسکونی

 

 

شرکت ایمن‌سازان پارس در چه حوزه‌هایی مشغول به فعالیت است؟

مشاوره و طراحی و اجرای سیستم‌های اعلام و اطفای حریق اتوماتیک ساختمان‌های تجاری و اداری صنعت نفت و گاز و دیگر صنایع.

 

فعالیت شرکت تنها محدود به فضاهای مسکونی بوده یا در بخش‌های تجاری و صنعتی نیز ورود پیدا کرده است؟

بیشتر فعالیت شرکت در بخش تجاری و صنعتی بوده؛ مثل شرکت نفت علاوه بر ساختمان‌ها برای اتاق‌های سرور و تابلوی برق‌ها و انبارها و دیزل ژنراتورها به سیستم اعلام و اطفای اتوماتیک تجهیز شده است.

 

سیستم‌های مورد استفاده شده در زمینه اطفا و اعلام حریق شامل چه سیستم‌هایی است (درچند رده طبقه‌بندی می‌شود) و از کدام کشورها به کشورمان وارد می‌شوند؟

برندهای اعلام حریق پولون آلفا و آپولو از کشورهای لهستان و انگلیس و برند اطفای حریق آکرونیکس کشور ترکیه یا GIELLE)) کشور ایتالیا

 

 

ویژگی منحصربه‌فرد شرکت ایمن‌سازان پارس نسبت به سایر شرکت‌هایی که در حوزه اعلان و اطفای حریق مشغول به ارائه خدمات هستند، چیست؟

بهره‌گیری از مهندسان با تجربه و متعهد و مجرب و مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش و بهره‌گیری از استاندارد‌های بین‌المللی.

 

ارزش‌های سازمانی شرکت ایمن‌سازان پارس بر چه مواردی استوار است؟

رضایت مشتریان و پایبندی به اهداف و ارائه راهکار مهندسی طبق استاندارد بر اساس نیاز مشتری.

 

 

این شرکت سابقه اجرا در کدام پروژه‌ها را در کارنامه خود دارد؟

توزیع برق استان مرکزی- شرکت ملی نفت و گاز غرب انبار کالا- شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- مجتمع تجاری مگا‌مال کرمانشاه– بانک رفاه کارگران– کرمان موتور- ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز– MTN)) ایرانسل – بخش دارویی ممتاز انبار تهران- صندوق بازنشستگی کل کشور- بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه- شرکت JTI  پارسیان– بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد- شهرداری زنجان- کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی– اداره ثبت اسناد و املاک استان قم و ده‌ها پروژه دیگر که در اینجا به دلیل اهمیت و امنیتی بودن برخی پروژه‌ها اجازه عنوان سازمان‌ها را نداریم.

 

 

دیدگاه شما پیرامون اهمیت آموزش برای نیروی انسانی فعال در این حوزه چیست؟

با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در چند سال اخیر، این شرکت سالانه کارگاهای آموزشی برگزار می‌کند؛ هم به پرسنل شرکت و هم به کارفرمایانی که با ما در ارتباط بودند. هر چقدر آموزش در این زمینه مستمر باشد از وقوع وقایع حریق پیشگیری خواهد شد.

 

تگها : نیروی انسانی , ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز , سیستم اطفای حریق خودکار , اطفای حریق , آموزش نیروی انسانی , امنیت صنعت ساختمان , حفظ امنیت و ایمنی , حفظ ایمنی , وقوع حریق , ایمنی در مراکز خرید , اصول ایمنی و امنیت , توزیع برق استان مرکزی , شرکت ملی نفت و گاز غرب انبار کالا , خطوط لوله و مخابرات نفت ایران , مجتمع تجاری مگا‌مال کرمانشاه , بانک رفاه کارگران , کرمان موتور , اعلام حریق پولون , اعلام حریق آلفا , اعلام حریق آپولو , اطفای حریق آکرونیکس , سیستم اطفای حریق

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان