چگونه کارکنان برند خودمان را پاسخگوتر کنیم؟

چگونه کارکنان برند خودمان را پاسخگوتر کنیم؟
چگونه کارکنان برند خودمان را پاسخگوتر کنیم؟

عدم پاسخگویی در جمع کارکنان یک برند صرفاً به این دلیل نیست که شما افراد ناتوان دارید یا آنها از انگیزه مناسبی برخوردار نیستند.

 تجربه من در اداره بخش‌های فروش برندهای بزرگ و اداره تیمی متشکل از صد مدیر اجرایی، می‌گوید اکثر مدیرانی که با آنها کار کرده‌ام، مهارت‌های استثنایی و تجربه بالایی دارند. معمولاً مدیران فروش تشنه موفقیت بودند. مسئله در بیشتر موارد فقدان فرآیندهای عملیاتی استاندارد، ارتباطات شفاف و فرآیندهای تصمیم‌گیری مؤثر است. در اینجا یک فرآیند گام به گام برای پاسخگویی تیم شما وجود دارد.

یک هدف مکتوب واضح تنظیم و آن را به نقاط عطف کوچک‌تر تقسیم کنید. یعنی ترجیحاً هدف به اهداف 3 ماهه تقسیم شود.

از مدیران ارشد و صاحبان کسب‌وکار، گزارش کاری به‌صورت مکتوب دریافت کنید زیرا آنها باید بتوانند دیدگاه خود را به عمل واقعی تبدیل کنند.

 

 

تیم خود را وادار به رسیدن به هدفی با برجسته کردن جنبه‌های کاری خودشان کنید. به آنها بفهمانید چرا دستیابی به اهداف برای خودشان و رشد فردی مهم است.

به‌صورت کتبی درباره دامنه مالکیت هر بخش با مسئولیت روشنی که به هر یک از اعضای تیم برای دستیابی به هدف کلی اختصاص داده شده است، توضیح بخواهید و با کارکنان برخورد رودرروتر صمیمانه‌ای برقرار کنید.

پیشرفت هر یک از اعضای تیم را به‌صورت هفتگی یا 2 هفته یکبار نظارت کنید. با استفاده از رویکرد مشارکتی سایر اعضای تیم به عضوی که با اهداف یا اهداف تعیین‌شده هماهنگ نیست، کمک کنید.

یک معیار موفقیت واضح و قابل اندازه‌گیری تنظیم کنید که کلیدی برای هدایت نتایج است.

دستاوردها را با اعضای تیم جشن بگیرید و دیگران را تشویق کنید تا برای نتایج بهتر تلاش کنند.

نویسنده: ریتش موهان

منبع: Retailritesh

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ریتش موهان , موفقیت , مهارت , مدیران ارشد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان