چرا برخی از قفسه های فروشگاه های زنجیره ای خالیست؟

چرا برخی از قفسه های فروشگاه های زنجیره ای خالیست؟
چرا برخی از قفسه های فروشگاه های زنجیره ای خالیست؟

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تاکید بر اینکه هیچ کمبود کالایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود ندارد، در مورد دلایل خالی ماندن قفسه‌ها در ساعاتی از روز توضیحاتی ارائه داد.

در روزهای اخیر فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد قفسه برخی از کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خالی است که در این رابطه امیرخسرو فخریان با بیان اینکه افزایش تقاضای مایحتاج روزانه مردم باعث شده برخی از قفسه‌ها با سرعت بیشتری خالی شود، به ایسنا گفت: از اول اسفند خرید مردم از فروشگاه‌ها زیاد شده است. برای مثال فروشگاه‌هایی که قادر هستند حدود ۳۰۰۰ مشتری را پوشش دهند با حدود ۱۰ هزار مشتری مواجه شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کمبود کالایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: اخیراً برای کاهش نگرانی مردم در این زمینه اطلاع رسانی‌هایی انجام شده است. همچنین از انبارهای فروشگاه زنجیره ای فیلمبرداری و در فضای مجازی منتشر کردیم تا شهروندان اطمینان حاصل کنند که کمبود کالا وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچنین در توضیح علت خالی ماندن برخی از قفسه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: با توجه به افزایش تقاضا در این فروشگاه‌ها، قفسه‌ها در ساعاتی از روز خالی هستند که آن هم مربوط به زمانی است که کالاها از انبار به قفسه منتقل می‌شود؛ بنابراین کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: به نظر می‌رسد شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا نگران هستند که نتوانند بعدا دوباره خرید کنند یا کارخانه‌ها برای تولید به مشکل بخورند، اما طبق اطلاعات ما در حال حاضر کارخانه‌ها سه شیفت تولید دارند و کمبود کالا وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , سبد کالا , قرنطینه , احتکار خانگی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان