«فنداچه»، شکوه تلفیق هنر 2 افسانه مد

«فنداچه»، شکوه تلفیق هنر 2 افسانه مد
«فنداچه»، شکوه تلفیق هنر 2 افسانه مد

در یک لحظه تاریخی برای 2 برند مشهور فندی و ورساچه، این 2 مارک معتبر با ایجاد همکاری و یک کلکسیون جدید مد، تفسیری متفاوت از برندهای لوکس را رقم زدند.

در آخرین شب از هفته مد میلان، چیزی که قبلا هرگز انجام نشده بود در کاخ مشهور «ویا جسو»  رخ داد. دوناتلا ورساچه، یک مجموعه از فندی ارائه کرد و سیلویا ونتورینی فندی و کیم جونز، نسخه خاص خودشان از ورساچه را به جهانیان معرفی کردند.

در این مبادله و همکاری جالب، شاهد بودیم چگونه طراحان به یکدیگر اجازه می‌دهند در بایگانی خودشان سیر کنند تا تفسیری کاملاً منحصربه‌فرد از کدهای برند و منشور هنری‌شان ارائه کنند.

دوناتلا ورساچه درباره این همکاری خلاقانه گفت: «این اولین بار در تاریخ مد است که 2 برند برتر گفت‌وگوی خلاقانه و واقعی دارند که ناشی از احترام و دوستی است.»

برخلاف مجموعه‌ همکاری‌های اخیر که مساعدت خاصی از طرفین به چشم نمی‌خورد، پروژه مشترک فندی و ورساچه نشان داد برندهایی که هنوز ارتباط زیادی با خانواده‌های موسس خودشان دارند از دوام و استمرار بیش‌تری برخوردار هستند. به نمایش گذاشتن مجموعه‌ای مملو از جذابیت از ساخته‌های هر 2 برند، شب‌های باشکوهی را برای اهالی مد رقم زد. دوناتلا که برادرش طراح جانی ورساچه و دوست نزدیک کارل لاگرفلد بود، لوگوی فندی و آرم ورساچه را با هم تلفیق کرد و با نام هنری «فنداچه»، روی لباس‌های نازک، کلاه‌های بیسبال لوگومانیا و جین‌های مخصوص ثبت کرد.

در ماه سپتامبر، دوناتلا ورساچه و کیم جونز با برچسب ورساچه و فندی برای ایجاد مجموعه‌های جدید همکاری کردند؛ جایی که ورساچه مجموعه‌ای برای فندی و جونز مجموعه‌ای برای ورساچه ساخت. هر 2 مجموعه در طول یک نمایش مد مشترک پیش از پاییز 2022 با قطعاتی مانند نائومی کمپبل، کیت ماس، جیجی حدید، امبر والتا و بسیاری دیگر از مجموعه‌ها در معرض دید عموم قرار گرفتند.

 

 

جونز در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام مشترک، بیش‌تر یک مبادله است تا همکاری و مهم‌تر از همه از روی دوستی انجام می‌شود.»

مجموعه جونز برای ورساچه بسیاری از سبک‌های خاص طراحی مانند سنجاق قفلی، چاپ نمادین باروک و خزهای قیچی را به نمایش می‌گذارد. مجموعه ورساچه برای فندی، زیبایی‌شناسی جذابی را با قطعاتی مانند لباس‌های کوچک، شلوارهای جین الهام گرفته از دهه 70 و لباس‌های مجلسی براق تجسم می‌بخشد. علاوه‌بر پوشاک، این مجموعه‌ها شامل کیف‌های دستی، کفش‌های کتانی، کفش‌های پاشنه‌دار، کمربند، کلاه، روسری و عینک آفتابی و سایر لوازم جانبی می‌شود. مجموعه‌های ورساچه و فندی در قالب 2 کمپین ارائه شدند که فهرست طولانی دیگری از مدل‌های مختلف را در برداشت. این کمپین‌ها توسط استیون مایزل، عکاسی و فیلم‌ها توسط الک مکسول، فیلمبرداری شده است. ورساچه در بیانیه‌ای گفت: «این کمپین همان حس دوستی و انرژی را که در زمان طراحی مجموعه داشتیم، نشان می‌دهد. کیم یک طراح و مبتکر رویایی است. برای من فنداچه همیشه به معنای عشق خواهد بود.»

مجموعه‌های کامل «فنداچه» در مجموعه‌ای از فروشگاه‌های پاپ‌آپ‌ جهانی واقع در نیویورک، لس آنجلس، لندن، پاریس، توکیو، اوزاکا، شن یانگ، کویت و دبی در دسترس خواهند بود. برخی فروشگاه‌های پاپ‌آپ تا پایان ماه میلادی جاری باز و برخی دیگر تا اواسط ژوئن کار خودشان را از سر می‌گیرند. پاپ‌آپ‌های فنداچه در نیویورک و لس آنجلس تا 19 ژوئن و پاپ‌آپ پاریس تا 12 ژوئن باز خواهد بود. پاپ‌آپ اوزاکا تا 17 می و پاپ‌آپ دبی و کویت هم تا 21 می خدمات ارائه می‌کردند. پاپ‌آپ شن یانگ تا 29 می، پاپ‌آپ لندن تا 30 می و پاپ‌آپ توکیو تا 31 می پذیرای علاقه‌مندان شدند. قیمت مجموعه‌‌های «فنداچه» از 195 دلار برای یک جفت جوراب لوگو تا 32 هزاردلار برای یک ژاکت ابریشمی متغیر است. قیمت مجموعه اصلی هم از 195 دلار برای یک جفت جوراب دارای لوگو شروع می‌شود و تا 38 هزار و 975 دلار برای یک لباس مشبک فلزی ادامه می‌یابد.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , فندی , پاپ آپ استور , پاپ آپ , فنداچه , ورساچه , کارل لاگرفلد , دوناتلا ورساچه , محصول مشترک , هفته مد میلان , همکاری دو برند , همگاری برندها , برندهای لاکچری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان