فرش قرمز «لوئی ویتون» برای جام‌جهانی

فرش قرمز «لوئی ویتون» برای جام‌جهانی
فرش قرمز «لوئی ویتون» برای جام‌جهانی

 پیروزی، یک وضعیت ذهنی است

 

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، فوق‌ستاره‌های فوتبال در روزهای شروع جام جهانی درحال بازی شطرنج مقابل یکدیگر به تصویر کشیده شده‌اند. رونالدو و مسی بزرگ‌ترین نام‌های این بازی زیبا بوده‌اند زیرا درگیری‌های مکرر آن‌ها در ال کلاسیکو و رقابت برای توپ طلا توجه نسلی از دوستداران فوتبال را به خود جلب کرد. رونالدو و مسی به طور گسترده به عنوان بهترین بازیکنان تمام دوران‌ها در نظر گرفته می شوند. این 2 اخیرا در عکسی دیده شدند که یک روز قبل از شروع بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. این پست که توسط لوئی ویتون انتشار یافت در صفحه 2 ستاره بزرگ هم دیده شد. طرفداران فوتبال از اینکه مسی و رونالدو در آستانه جام جهانی 2022 با هم شطرنج بازی می‌کنند، شگفت‌زده شده‌اند. هر 2، توضیح متن مشابهی را کنار عکس منتشر کردند: «پیروزی، یک وضعیت ذهنی است.»

 

 

آرژانتین در 22 نوامبر مقابل عربستان سعودی قرار می‌گیرد، قبل از این که به مصاف مکزیک و رویارویی با لهستان برود. از سوی دیگر، پرتغال در 24 نوامبر در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف غنا می‌رود. احتمال بازی پرتغال و آرژانتین در این جام جهانی وجود دارد. اخیرا قسمت اول مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، روزنامه‌نگار جنجالی منتشر شد و ستاره منچستریونایتد به موضوعات جالبی پرداخت. زمانی که منچستریونایتد بازگشت پرشور رونالدو، ستاره سابق خود را اعلام کرد، هواداران نتوانستند هیجان خود را مهار کنند و این موضوع از طریق رکورد فروش پیراهن در یک دوره 24 ساعته نشان داده شد.

منبع: DAILYMAIL

تگها : برند , لوئی ویتون , برند لوکس , رقابت , فوتبال , لیونل مسی , رونالدو , جام جهانی , ستاره فوتبال , جام جهانی 2022 , کریستیانو رونالدو , رکورد , پیروزی , بازی شطرنج , جام جهانی قطر , قطر 2022 , ستاره جام جهانی , قهرمان جام جهانی , جام جهانی قطر 2022 , پیرس مورگان , ستاره منچستریونایتد , ستاره منچستر , اولین بازی جام جهانی , افتتاحیه جام جهانی , بازی ایران و انگلیس , پیراهن جام جهانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان