جریمه میلیاردی یک فروشگاه زنجیره‌ای محتکر در قزوین

جریمه میلیاردی یک فروشگاه زنجیره‌ای محتکر در قزوین
جریمه میلیاردی یک فروشگاه زنجیره‌ای محتکر در قزوین

علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چند تن انواع روغن خوراکی، ماکارونی و شکر از یک فروشگاه زنجیره‌ای در قزوین، پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 1/6میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در گشت‌های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک فروشگاه زنجیره‌ای دیگر 25کارتن ماکارانی کشف و پرونده این تخلف پس از رسیدگی، متخلف را محکوم به عرضه کالا در شبکه توزیع و به پرداخت بیش از 150میلیون ریال محکوم کرد.

اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه می‌رسند.

او با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی قاطع و بدون اغماض است، افزود: افزایش محکومیت‌ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی است.

با اجرای مصوبات جدید جرایم سنگینی به متخلفان اعمال می شود و در آینده شاهد کاهش تخلفات به حداقل ممکن می‌شویم، بازدارندگی لازم را در احکام شاهد هستیم و همچنین تعزیرات حکومتی قزوین در اجرای این قوانین جدی بوده و به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , احتکار خانگی , جریمه , کم فروشی , احتکار , محتکر , فروشگاه زنجیره ای محتکر , جریمه احتکار , تعزیرات , عیرضا حسن پور , مدیرکل تعزیرات حکومتی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان