شگفتانه هایپراستار همزمان با تولد 12 سالگی

شگفتانه هایپراستار همزمان با تولد 12 سالگی
شگفتانه هایپراستار همزمان با تولد 12 سالگی

 

همزمان با 12 سالگی فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در ایران که نخستین شعبه خود را در اتوبان باکری تهران افتتاح کرده است، خودروی‌های اختصاصی این فروشگاه زنجیرهای در سراسر شهر تهران تردد داشته و قابل مشاهد هستند. این خودروهایی اختصاصی همراه با پرسنل‌های آموزش دیده فعالیت نمای جدیدی از برند فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار را به نمایش گذاشته‌اند.

 

 

عبور خودروهایی این چنینی با هارمونی رنگی جذاب موجبات هیجان زده شدن مردم حاضر در سطح شهر تهران را به همراه داشته و به نوعی یک اقدام خلاقانه و منحصر به فرد به شمار می رود. اقدامی که برای نخستین بار توسط یک فروشگاه زنجیره‌ای در ایران ترتیب داده شده است.

 


این خودروهای بنفش رنگ روی بدنه خود یک آیتم از محصولات تخفیف‌دار که قیمتی متفاوت و شگفت انگیز دارد را به روشی جدید به مردم اطلاع رسانی می‌کنند.

 


روی  برگه‌های اطلاع رسانی که توسط خودروهای هایپراستار توزیع می‌شود، علاوه بر جوایز فوق‌العاده‌ای که به مشتریان معرفی می شود آدرس کلیه شعب هایپراستار نیز درج شده است.

 


آنطور که شهریار شاه امیری مدیر کل مارکتینگ فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار گفته است، مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار می‌توانستند ازتاریخ 5 اسفند ماه 99 به مدت 28 روز، با مراجعه به هر يک از شعب این فروشگاه‌، علاوه بر بهره‌‌مندي از تخفيف‏هاي ويژه بر روي انواع کالاها، به منایبت ۱۲ سالگی هایپراستار، شانس خود را جهت شرکت در قرعه‌کشي بزرگ روزانه ۱۲ برنده "6 ماه خريد مجاني" از هايپراستار امتحان کنند.
البته فروشگاه‌های زنجیرهای هایپراستار هزاران جایزه دیگر را هم در نظر گرفته است و مشتریان این امکان را دارند تا شانس خود را به صورت روزانه و هفتگی امتحان کنند.

 

 

 

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , هایپر استار , فروشگاه زنجیره ای هایپراستار , اتومبیل هایپراستار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان