تفاهم‌نامه همکاری میان رفاه و بانک آینده

تفاهم‌نامه همکاری میان رفاه و بانک آینده
تفاهم‌نامه همکاری میان رفاه و بانک آینده

آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین خانواده بزرگ رفاه و بانک آینده برگزار شد.

روز دوشنبه مورخ هجدهم بهمن ماه سال جاری، در نشستی با حضور مدیران ارشد و کارشناسان دو مجموعه، گامی دیگر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با ایجاد تسهیلاتی نو برداشته شد.

پس از مذاکرات، تلاش‌های فراوان و بررسی ابعاد مختلف این طرح، سرانجام کارت اعتباری رفاه آینده که محصول مشترک فروشگاه رفاه و بانک آینده است، در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

در این طرح متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده، کارت‌های خرید یک تا بیست میلیون تومانی با کارمزد شش درصدی دریافت کرده و اقدام به خرید از بیش از ۱۴۰۰ شعبه فروشگاه‌های رفاه در سرار کشور نمایند.

این درحالی است که روز گذشته خانواده بزرگ رفاه از تسهیلات کالا کارت که حاصل همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است رونمایی کرده بود.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ارائه طرح‌ها، تسهیلات و خدمات مختلف چه به صورت مستقیم و چه با همکاری مجموعه‌های دیگر سعی داشته تا با استفاده از ظرفیت خود یک کمک‌رسان معیشتی برای مردم شریف ایران باشد و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سایر زمینه‌ها الگو باشد.

گفتنی است، امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

 

منبع: روابط عمومی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

تگها : فروشگاه های زنجیره ای , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگا های زنجیره ای رفاه , رفاه , بانک آینده , فروشگاه زنجیراه ای , فروشگاه رفاه , روابط عمومی فروشگاه رفاه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان