تداوم رؤیاهای «آزادیا» در امارات‌مال

تداوم رؤیاهای «آزادیا» در امارات‌مال
تداوم رؤیاهای «آزادیا» در امارات‌مال

 

گروه «آزادیا» با همکاری گروه Flying Tiger Copenhagen یک فروشگاه جدید در «امارات‌مال» افتتاح کرده است.

 تلاش‌های برند دانمارکی برای ارائه محصولات باکیفیت و نوآورانه در‌حالی‌که مقرون‌به‌صرفه بودن و پایداری را در هسته خود نگه می‌دارد، ازسوی گروه آزادیا به ثمر نشسته است. فروشگاه جدیدی که پس از اولین فروشگاه در دوبی‌هیلز مال عرضه شد، با هدف تقویت استراتژیک حضور این برند در امارات متحده عربی به فعالیت می‌پردازد.

ریشه‌های Flying Tiger Copenhagen به فروشگاه کوچکی بازمی‌گردد که در سال 1995 در دانمارک افتتاح شد. اکنون، پس از 30 سال و افتتاح 880 فروشگاه، آنها حضور خود را به‌عنوان یک خرده‌فروشی موفق دانمارکی در 31 کشور تثبیت کرده‌اند.

«مارتین جرمین»، مدیرعامل Flying Tiger Copenhagen، درباره رشد این برند گفت: «می‌خواهیم در جایی باشیم که مشتریان ما هستند، موفقیت ما در بازارهای آسیایی سیر صعودی داشته است و می‌دانیم پتانسیل جهانی اثبات‌شده‌ای وجود دارد. از گسترش حضور خودمان در مراکز خرده‌فروشی‌ها که فرصت‌های بی‌رقیب در برخی از پویاترین بازارهای جهان را ارائه می‌کند، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

 

 

او در پاسخ به سؤالی درباره نقاط عطف کسب‌وکار که طی 12 ماه گذشته در سطح جهانی و منطقه به دست آمده، اظهار داشت: «2022 تاکنون سال بسیار خوبی برای گروه، هم در اروپا، آسیا و هم در بازارهای جدید در خاورمیانه بوده و ما از راه‌اندازی این برند در بازار مهمی مانند امارات و به‌طور خاص دوبی بسیار خرسندیم.»

مشارکت استراتژیک Flying Tiger Copenhagen با گروه آزادیا بخشی از چشم‌انداز این برند برای برنامه توسعه جهانی‌اش است. رویکرد نوآورانه Flying Tiger Copenhagen به محصولات خرده‌فروشی، بازاری جدید و در حال گسترش را در بخش خرده‌فروشی به‌عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم «آزادیا» برای ارائه مفاهیم و محصولات سبک زندگی پیشرو به مناطق عرب‌نشین باز می‌کند.

جرمین در ادامه افزود: «من از دیدن سفر بسیار موفقی که Flying Tiger Copenhagen تاکنون و پس از راه‌اندازی دومین فروشگاه خود در امارات‌مال انجام داده، خوشحالم. این تنها آغاز یک مشارکت بسیار ثمربخش است که مأموریت آزادیا را در ارائه یک زندگی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز به مشتریان و مردم خود تقویت می‌کند.»

مروان هرت، رئیس بخش سبک زندگی در گروه آزادیا گفت: «مطمئن هستم با تعهد و برتری آزادیا، فروشگاه جدید Flying Tiger Copenhagen از جایگاه برجسته‌ای برخوردار خواهد شد.»

Flying Tiger Copenhagen با بیش از 880 فروشگاه در 31 کشور، دارای یک شبکه قوی است اما دردسرهای مربوط به سهام و زنجیره تأمین و حفظ ارزش‌های یکسان برند در سراسر شبکه، چیست؟

هرت پاسخ داد: «زنجیره تأمین از زمان شروع کووید 19 بسیار ناپایدار بوده اما به لطف یک تلاش تیمی بسیار قوی، همراه با شرکای جهانی خود، موفق شده‌ایم محصولات نسبتاً پایداری را تضمین کنیم.»

تلاش‌های مؤثر Flying Tiger Copenhagen برای تثبیت خود به‌عنوان یک برند پایدار و دارای ارزش موردتأیید همگان قرار دارد. این برند به‌شدت به اقتصاد دایره‌ای مواد اعتقاد دارد؛ جایی که هیچ‌چیز هدر نمی‌رود و همه‌چیز برای تغذیه چرخه محصول جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند دانمارکی کاملاً متعهد می‌شود تجارت خود را به‌صورت اخلاقی و مسئولانه از منبع‌یابی تا حمل‌ونقل، از فروشگاه‌ها تا محصول نهایی انجام دهد. برای آنها، ضروری است که مشتریانشان بدانند محصولات با استانداردهای اخلاقی، زیست‌محیطی و اجتماعی مطابقت دارند و همچنین استفاده از آنها ایمن است.

مروان در پایان افزود: «ما گام‌های بزرگی را در راستای تحقق اهداف پایداری بسیار بلندپروازانه خود با محصولات صدرصد طبیعی و حذف تمام پلاستیک‌ها در بسته‌بندی برداشته‌ایم. به‌عنوان یک برند در حال رشد هستیم و از تعداد زیادی از همکاران جدید در تیم‌ها از فروشگاه‌ها تا گروه مستقر در کپنهاگ استقبال کرده‌ایم و به‌ویژه از استقبال مدیران فروشگاه‌های جدید و تیم‌های آنها در امارات و دوبی خوشحالیم.»

آنها از زمان افتتاح اولین فروشگاه منطقه‌ای در دوبی‌هیلز مال، ارزش‌های Flying Tiger Copenhagen  را به‌طور کامل پذیرفتهاند. سال 2022 از بسیاری جهات سال بسیار پردردسری بوده اما وجود همه این دردسرها، آزادیا قطعاً ثابت کرده زندگی نیازی به هزینه گزافی ندارد و درعین‌حال به مردم دلیلی برای لبخند زدن در مواقع بحرانی می‌دهد.

مروان در مورد استراتژی رشد برای سال 2023 گفت: «می‌خواهیم جایی باشیم که مشتریان هستند. افتتاح سه فروشگاه اول در خاورمیانه موفقیت بزرگی بود و می‌خواهیم در منطقه خاورمیانه گسترش بیشتری داشته باشیم تا با مصرف‌کنندگانی که آنجا هستند، چه آنلاین و چه آفلاین، ملاقات کنیم. در مقیاس جهانی، می‌خواهیم حضور خود را در آسیا بیشتر کنیم.»

منبع: Imagesretailme.com

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , ماهنامه تجارت طلایی , امارات , موفقیت , امارات مال , نوآوری , آزادیا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان