افتتاح مرکز پردازش سفارش‌ها روباتیک در دوبی

افتتاح مرکز پردازش سفارش‌ها روباتیک در دوبی
افتتاح مرکز پردازش سفارش‌ها روباتیک در دوبی

مرکز پردازش سفارش‌های آی‌کیو (IQ)، اولین مرکز پردازش سفارش‌های روباتیک در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، در شهر دوبی افتتاح شد. این مرکز که توسط مجموعه تجاری آی‌کیو راه‌اندازی شده است، با استفاده از جدیدترین سیستم‌های روباتیک، هوش مصنوعی (AI) و سیستم‌عامل‌های نرم‌افزاری برای پشتیبانی از زنجیره تأمین و صنایع لجستیکی، راه‌حل‌های کاملا کاربردی را ارائه می‌دهد.

مرکز پردازش آی‌کیو با ارائه خدمات متنوع، نیازهای گوناگون شرکت‌های کوچک و متوسط، شتاب‌دهنده‌ها و فعالان تجارت الکترونیک را رفع می‌کند و آنها را قادر می‌سازد رشد تجاری خود را سرعت بخشند. آی‌کیو با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و سیستم‌های روباتیک و ادغام یکپارچه با سیستم‌عامل‌های آنلاینِ خرید، خدماتی چون فروش، ذخیره‌سازی، بسته‌بندی و سایر خدمات خرید را ارائه می‌دهد.

به گفته فادی عمودی، بنیانگذار و مدیرعامل مرکز پردازش آی‌کیو: «این مرکز با تمرکز در آسیا به‌خصوص منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) برای ساخت اکوسیستم جدید تجارت الکترونیکی تلاش می‌کند. امروز در آسیا، امارات متحده عربی با پیشبرد فناوری‌های دیجیتالی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ برای دستیابی به رشدی تحول‌آمیز پیشرو است. این یک فرصت رشد مناسب برای شرکت‌های نوآور در عرصه فناوری و تکنولوژی مانند مجموعه ماست.»

وی همچنین گفت: «ما امارات و دوبی را به دلیل وجود زیرساخت‌های قدرتمند دیجیتال و همچنین تمرکز سران این کشور برای ایجاد تحول دیجیتال از طریق فناوری و نوآوری انتخاب کردیم.»

مرکز پردازش آی‌کیو با استفاده از تسهیلات روباتیک و هوش مصنوعی، موارد بسیاری را برای افزایش بهره‌وری تضمین می‌کند. در فضایی به مساحت 45هزار مترمربع، فناوری‌های روباتیک مورد استفاده در این مرکز قادر به پردازش روزانه 12هزار سفارش با میزان دقت 99.9درصد و سه برابر بازده انسانی و با راهبردی نظیر دیگر شرکت‌های موفق جهانی مانند علی‌بابا (Alibaba) هستند.

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , ریتیل , هوش مصنوعی , علی بابا , ALIBABA , مرکز پردازش آی‌کیو , سفارش روباتیک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان